Beertender is belangrijkste nieuwe productintroductie
Gepubliceerd op 16 februari 2005 om 00:00
De Beertender staat op 1 in de ranglijst van nieuwe productintroducties van 2004. Niet alleen dit apparaat wordt door Nederlanders goed gewaardeerd. Andere nieuwe producten die positief zijn beoordeeld zijn bijvoorbeeld het Parool op tabloidformaat, KPN Digitale televisie, de Opel Astra III en KPN UMTS. Dit blijkt uit een onderzoek van de site www-marketing-online.nl, waar sitebezoekers het oordeel `top of flop` konden geven aan nieuwe producten. Enkele flops van afgelopen jaar zijn: Noordzee FM Downloadserver, Hap Harrie, Ambi Pur Welcome, Fred & Ed, Perfective.De meningen over de diverse producten zijn nogal verdeeld. Zo wordt de Opel zowel als flop en als top beoordeeld. Ook zien sommigen de digitale televisie van KPN als een flop waar niemand op zit te wachten. Van de 1.747 stemmen heeft Beertender 38% gekregen, het Parool 27%, KPN UMTS 14%, KPN Digitale televisie 11%, Opel Astra III 6%. In de flopreeks kreeg Noordzee FM 33%, Ambi Pur 24%, Hap Harrie 21%, Fred & Ed 14% en Perfective 6%.
Reacties 0