Tijdschriftuitgeverij Sanoma lanceerde gisteren een ‘social shopping’-site met daarop een groot aantal winkeladressen in Nederland. Op de site, die zich richt op vrouwen tussen de 20 en 30 jaar, kunnen gebruikers zelf een winkelroute samenstellen, uitprinten en mee de stad in nemen. Shoppers en retailers kunnen op www.spot-a-shop.nl zelf winkels toevoegen.
Volgens de redactie van Spot a Shop en contentpartners Flair, Viva, Yes en VT Wonen is op de site een overzicht te vinden van de leukste winkels in Nederland. “Wanneer je een dagje gaat shoppen in een vreemde stad kom je vaak niet verder dan de grote winkelstraat. De leukste winkels zitten vaak net om de hoek. Maar welke hoek? Met Spot a Shop hoeven shoppers nooit meer te dwalen. En ook die dikke stedengids kan thuisgelaten worden”, aldus Sanne van Soest, coördinator spot-a-shop.nl.
Sanoma lanceert Spot-a-Shop
Gepubliceerd op 7 mei 2008 om 00:00
Reacties 0