Sanoma lanceert Spot-a-Shop

Tijdschriftuitgeverij Sanoma lanceerde gisteren een ‘social shopping’-site met daarop een groot aantal winkeladressen in Nederland. Op de site, die zich richt op vrouwen tussen de 20 en 30 jaar, kunnen gebruikers zelf een winkelroute samenstellen, uitprinten en mee de stad in nemen. Shoppers en retailers kunnen op www.spot-a-shop.nl zelf winkels toevoegen.

Volgens de redactie van Spot a Shop en contentpartners Flair, Viva, Yes en VT Wonen is op de site een overzicht te vinden van de leukste winkels in Nederland. “Wanneer je een dagje gaat shoppen in een vreemde stad kom je vaak niet verder dan de grote winkelstraat. De leukste winkels zitten vaak net om de hoek. Maar welke hoek? Met Spot a Shop hoeven shoppers nooit meer te dwalen. En ook die dikke stedengids kan thuisgelaten worden”, aldus Sanne van Soest, coördinator spot-a-shop.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!