‘Wij durven onze nek uit te steken’

Géén biowinkel, géén supermarkt, géén ecologische winkel. Quirijn Bolle zette zich rond de openingsweken met overgave in om te benadrukken wat Marqt vooral níet is. De oprichter en bedenker van de nieuwe versformule heeft een lichtallergische afkeer van ‘hokjesdenken’, vandaar. Die gevoeligheid is overigens niet de enige bron van zijn afkeer. “Marqt is niet in een hokje te drukken, omdat de formule simpelweg uniek is.”

Het gehele formuleverhaal over Marqt is te lezen in het meinummer van RetailTrends, dat vrijdag verschijnt.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!