Puma boekt minder winst

Het naderende EK voetbal en de aanstaande Olympische Spelen hebben nog geen stuwende werking gehad op de winst van Puma. De Duitse sportartikelenbedrijf maakte woensdag een winstdaling over de eerste drie maanden van dit jaar bekend.

Het Duitse bedrijf, eigendom van het Franse detailhandelsconcern PPR, behaalde een winst van negentig miljoen euro. Dat is zeven procent minder dan een jaar eerder. Puma investeert dit jaar fors in marketing, wat ten koste gaat van de winstgevendheid.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!