Gezocht: monogame consument m/v

De consument naar een winkel lokken is één. Hem of haar vaker naar die winkel te laten komen is een ander verhaal. De flirtpartijen van winkeliers om de klant te binden beperken zich niet tot een glimlach van de verkoopster alleen. Loyaliteitsprogramma’s moeten een handje helpen, maar hebben ze daadwerkelijk nut? 

In de consumentenspecial van het vrijdag verschenen meinummer van RetailTrends is het volledige artikel te lezen. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!