Van den Berg beste marketeer

De tweede Top 100 van beste marketeers is uitgebracht. Bovenaan de lijst prijkt voor het eerst de naam van Herwin van den Berg, marketingdirecteur van Heineken Nederland. Dat meldt Tijdschrift voor Marketing op zijn website.

De top van de lijst kende de nodige veranderingen, voorts drongen 22 nieuwelingen door tot het gezelschap. Rituals-directeur Raymond Cloosterman was de hoogste binnenkomer en staat op plek elf. Andere binnenkomers zijn onder andere René Repko (Hema), Harry Odenhoven (Vodafone) en Michel Schaeffer (Bol.com).

De nieuwe top 10: (tussen haakjes positie 2007)

1 (26) - Herwin van den Berg (40), marketingdirecteur Heineken
2 (1)- Alfred Levi (45), oprichter/directeur 3MO
3 (5)- Andrea Ragnetti (48), ceo Consumer Lifestyle Philips
4 (4)- Hans Hagenaars (46), directeur marketing ING Retail Nederland
5 (14)- Sander van der Laan (39), directeur Commercie Albert Heijn
6 (30)- Baptiest Coopmans (43), lid van de raad van bestuur en managing director Consumenten-markt KPN
7 (21) Frank Weijers (43), vice president Unilever Benelux Home and Personal Care
8 (7)- Paul Postma (56), oprichter organisatie-adviesbureau PPMC
9 (25)- Muriël Arts (43), directeur marketing Consumentenmarkt KPN
10 (16)- Frans Cornelis (51), managing director group marketing & communications, Randstad Holding

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!