AH introduceert huismerk zuigelingenvoeding

Na de introductie van AH babyvoeding begin vorig jaar start de supermarktketen vandaag met de verkoop van zuigelingenvoeding onder het AH huismerk. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekend gemaakt.

"We bieden met de introductie een uitstekend alternatief voor de bekende A-merken. We willen het verschil maken in prijs. Die is dan ook in veel gevallen zo’n dertig procent lager", aldus commercieel directeur Sander van der Laan. "Met de introductie van AH zuigelingenvoeding richten we ons nog specifieker op gezinnen met baby's."

De totale markt voor zuigelingenvoeding bedraagt in Nederland ruim 73 miljoen euro, aldus AH.

Klik hier voor het persbericht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!