Corio raadpleegt trendanalist voor Nieuw Hoog Catharijne

Het Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne moest hoognodig worden opgeknapt. Maar over de precieze invulling van de renovatie bestaat al vijftien jaar discussie. Eigenaar Cório schakelde ter inspiratie een trendanalist en een specialist op het gebied van ruimtelijke ordening in voor het project ‘Nieuw Hoog Catharijne’, waarvoor over enkele maanden de eerste palen de grond ingaan. “Om Hoog Catharijne wíl je straks niet heen.”

Tijdens het winkelen de hond wegbrengen en getrimd en wel weer ophalen. Volle tassen even naar de boodschappenservice brengen, waar ze voor een gering bedrag kunnen worden opgeborgen en aan het eind van de dag weer kunnen worden opgehaald. En voor vragen of opmerkingen staat een compleet team met gastvrouwen klaar, dat ook wordt ingeschakeld als ergens een incident is.

Zomaar een greep uit de ideeën waar het projectteam ‘Nieuw Hoog Catharijne’ (NHC) van vastgoedfonds Cório mee aan de slag gaat. Voornaamste doel: de shopper moet het in het gloednieuwe winkelcentrum helemaal naar zijn of haar zin hebben. Wie straks in het nieuwe winkelcentrum komt winkelen, moet zich een hele dag kunnen vermaken.

Het gehele artikel is te lezen in het meinummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!