Bolletje in markt voor cereals

Bolletje opent de aanval op de overwegend door Amerikanen en Britten gedomineerde markt voor cereals. Met ‘Bröd in de Melk’ komt voor het eerst een bakkersproduct in het schap van de flakes, fibers en krokante muesli’s, zo maakte het Almelose bedrijf dinsdag bekend.

Bröd in de Melk past in de reeks productinnovaties die Bolletje vorig jaar zomer bij de introductie van haar nieuwe merkbeleid inzette. Een reeks biscuits, koekjes en ontbijtproducten die uiteenloopt van ‘gezond’ tot ‘verwennen’.

De cereals die tot op heden in de Nederlandse winkels verkrijgbaar zijn, komen allemaal van buitenlandse aanbieders. “Als Nederlandse ontbijtspecialist was het voor Bolletje een logische beslissing daarmee de strijd aan te gaan”, meldt het bedrijf in een persbericht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!