Coca-Cola wil klant verleiden met gras

Frisdrankenproducent Coca-Cola plaatst in twintig grote Nederlandse supermarkten machines die de geur van versgemaaid gras verspreiden. Albert Heijn, Super de Boer en C1000 werken aan de actie mee. Aanleiding voor de actie is het EK Voetbal, dat over een kleine drie weken begint.

De geurverspreider zit in een display die er uitziet als een minivoetbalstadion. Coca-Cola is het eerste grote merk dat geur in de supermarkt toepast om consumenten tot aankoop te verleiden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!