Helft Nederlanders baalt van oranjegekte

Het komende Europees kampioenschap voetbal gaat weer gepaard met een ware oranjehausse. Niet iedereen is daar even blij mee. De helft van de Nederlanders baalt van de verkoopacties in supermarkten, oranje cafés en de versierde straten.

Vooral senioren zitten niet te wachten op de oranjegekte, blijkt uit het onderzoek Buiten Barometer van Blauw Research, in opdracht van Landal GreenParks. Mensen die de verrichtingen van het Nederlands elftal willen volgen, doen dat bij voorkeur thuis of bij vrienden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!