AutoRai goed bezocht Gepubliceerd op 21 februari 2005 om 00:00 De AutoRai is door 460.000 mensen bezocht. Dit is iets meer dan tijdens de vorige editie twee jaar geleden. Op de AutoRai waren dit jaar zestig automerken vertegenwoordigd. Voor de AutoRai is dit een record.
Mr Marvis breidt uit naar Eindhoven en Brussel Het winkelpand beschikt over circa 132 m² vloeroppervlak en wordt de negende fysieke Nederlandse winkel van het modemerk. 1 minuut
Premium Het collectieve winkelverbod: vloek voor de dief of de retailer? Rotterdam is de eerste grote stad die overgaat op een collectief winkelverbod. Maar hoe komt zo’n winkelverbod tot stand en hoe zit het met de privacywetgeving omtrent het samenspannen tegen 1 dief? Aan het woord is advocaat Sven van Dooren. 4 minuten
About You-baas: ‘Concurrentie uit Azië neemt af’ Het Duitse online modeplatform merkt dat Shein en Temu moeite hebben klanten vast te houden. 2 minuten
Premium Video: Amazon’s kassaloze revolutie Amazon lanceerde 6 jaar geleden voor het eerst een kassaloze winkel. Zo werd dit AI-systeem ontwikkeld. 1 minuut
Vernieuwd Google Shopping biedt persoonlijke feed en meer context Nieuwe startpagina moet het winkelen persoonlijker maken. 1 minuut
Smyths Toys opent in Arnhem grootste Nederlandse vestiging Het is de vierde winkel van Smyths Toys in Nederland. 1 minuut
Reacties 0