EK-actie Kruidvat wekt woede

Kruidvat heeft met zijn EK-actie kwaad bloed gezet bij tienduizenden Nederlanders. De drogisterijketen zou bij elk Oranje-doelpunt in de wedstrijd tegen Italië een lcd-tv met honderd euro afprijzen. Daardoor kostte de lcd, die na de wedstrijd online te bestellen was, nog maar 99 euro. De website van Kruidvat liet het onder alle drukte echter afweten.

"De internetsite was tijdens de wedstrijd niet op te roepen. Voor de wedstrijd ging de site op ‘onderhoud’, even later schiet de site op 'too busy'", verhaalt een verontwaardigde klant tegenover De Telegraaf.

Een woordvoerster van Kruidvat bood gisteren excuses aan. “We hadden op het meest positieve scenario gerekend en extra servers erbij gezet, maar enkele honderdduizenden hebben geprobeerd de site te bereiken. Dat aantal overtrof onze stoutste verwachtingen. Sporadisch zijn er wel mensen doorheen gekomen en zodoende zijn de paar honderd schermen die we hadden uitverkocht.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!