Albert Heijn wordt sponsor Eredivisie

Albert Heijn is voor de komende drie jaar sponsor van de Eredivisie. Daarvoor hebben Albert Heijn en Eredivisie Voetbal een overeenkomst gesloten. De samenwerking heeft een optie voor twee jaar verlenging, meldt AD.nl.

“Als grootste supermarktketen van Nederland willen we een actievere maatschappelijke rol spelen op het gebied van sport en gezondheid”, licht Sander van der Laan, directeur Commercie van Albert Heijn, de overeenkomst toe. Voetbal vormt ook een ideaal platform voor spaaracties, vindt hij.

Het bericht komt daags na de bekendmaking dat Plus Supermarkten de samenwerking met Eredivisie Voetbal opzegde. De reden voor de beëndiging was de duur van het contract en de hoogte van het sponsorbedrag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!