Run op biertap en mobiele tv

In de aanloop naar het EK zijn biertapapparaten en mobiele televisies als warme broodjes over de toonbank gegaan. In de drie weken voorafgaand aan de aftrap werden vier keer zoveel apparaten verkocht als normaal. Ook het warme weer droeg hiertoe bij. Dit meldt onderzoeksbureau GfK.

Elektronicaretailers scoorden goed met de verkoop van tv’s, settopboxen en biertaps. In sommige gevallen boden winkeliers deze apparaten in gecombineerde acties aan. “Ook zien we dat de eerste mobiele telefoons geschikt voor tv-ontvangst in de afgelopen weken de top 20 zijn binnengekomen. Ook geen toeval”, aldus onderzoeker Patrick Langley.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!