Over Ziggo, Nederlands grootste kabelbedrijf, is een record aan klachten binnengekomen. De Consumentenbond zegt niet eerder zo veel klachten op een meldpunt te hebben gehad. De teller bleef steken op 14.664 meldingen toen het meldpunt zondag na zes dagen werd gesloten.
Het meldpunt over de nieuwe telecom- en internetprovider Ziggo brak al snel na de opening op dinsdag een record. Niet eerder waren op een meldpunt binnen 24 uur 2500 klachten binnengekomen. Dinsdag heeft de Consumentenbond een gesprek met het bedrijf, dat vier weken geleden voortkwam uit een fusie van Multikabel, @Home en Casema.
De meeste klachten gingen over een haperende of niet werkende internetverbinding. Ook klagen veel klanten over een gebrekkige voorlichting over de fusie. Een woordvoerder van Ziggo zei woensdag al te ‘balen’ van de ‘opstartproblemen’, maar wees erop dat de internetstoringen niet het gevolg zijn van de fusie.
Klachtenrecord voor Ziggo
Gepubliceerd op 17 juni 2008 om 00:00
Reacties 0