Welpie van Albert Heijn is voor consumenten de favoriete winkelactie tijdens het EK voetbal. Ongeveer een derde van de Nederlanders gaat voor deze gadget van AH. Dat blijkt uit een maandag gepubliceerd onderzoek van Q&A Research & Consultancy onder 2200 respondenten.
Het brulshirt van Blokker krijgt ongeveer vier procent van de stemmen. Op tv scoort Welpie ook goed; bijna een kwart vindt het Welpie-spotje de leukste reclame. Ongeveer een op de acht Nederlanders vindt de reclames op tv over het EK allemaal even irritant.
Jongeren tussen de 12 en 24 jaar vinden de Trom-Pet van Heineken de beste Oranjegadget. Dat bleek onlangs uit een onderzoek van TOP-X, het jongerenpanel van EénVandaag, onder ruim 1700 jongeren. Daaruit kwam naar voren dat 41,5 procent voor de gadget van Heineken.
Welpie populairste oranjegadget
Gepubliceerd op 18 juni 2008 om 00:00
Reacties 0