Telfort heeft zaterdag vijf nieuw ingerichte bel- en internetwinkels in Nederland geopend. In de winkels nieuwe stijl staan niet langer de mobieltjes, maar de tarieven centraal. Telfort wil nog eens acht nieuwe vestigingen openen en de 27 bestaande filialen moeten op termijn worden omgebouwd.
De eerste nieuwe winkels staan in Haarlem, Rotterdam (Zuidplein), Den Haag, Almelo en Enschede. Voor het einde van dit jaar zouden de overige winkels zijn omgebouwd.
Met de operatie richt Telfort zich specifiek op de budgetgevoelige klant, stelt directielid Roald Hulst. “We zaten altijd al op lage tarieven, maar dat gaan we nu scherper aanzetten. De volgorde in de winkel is niet meer ‘welk toestel wil je?’, maar ‘welk abonnement wil je?’”.
Het winkelassortiment zal primair bestaan uit belbundels, sim-only abonnementen, prepaid kaarten, toestellen met basisfunctionaliteiten en internetpakketten tegen een vaste prijs. Telfort laat het hogere segment bewust liggen. Binnen het KPN-concern, waarvan Telfort onderdeel, wordt het hogere segment al door KPN Mobile en Hi bediend.
Niet toestel, maar tarieven centraal bij Telfort
Gepubliceerd op 23 juni 2008 om 00:00
Reacties 0