AH vermindert zout in brood

Albert Heijn verwerkt vanaf volgende maand tien procent minder zout in het zelfgebakken brood. Ook vermeldt het bedrijf sinds kort de hoeveelheid toegevoegde zout per honderd gram op eigen merk producten. De maatregelen worden doorgevoerd in het kader van de Gezonde Weken die sinds 30 juni zijn gestart.

Tijdens deze actieweken staat het zogeheten Gezonde Keuze Klavertje centraal, dat staat voor veel vezels, weinig verzadigd vet, weinig suiker en weinig zout. Gedurende de actieweken, die lopen tot en met 13 juli, wordt korting gegeven op gezonde producten. Consumenten kunnen via een online quiz een boodschappenpakket winnen. Ook stelt de supermarkt gezonde recepten beschikbaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!