Supermarktbedrijf Schuitema gooit de oranje C1000-formule op de schop. Daartoe worden in een winkel in Eindhoven tests gedaan om de kwaliteitsuitstraling en het prijsimago te verbeteren, zo meldt vakblad Distrifood.
Op bijna alle afdelingen worden wijzigingen doorgevoerd. Schuitema wil de prijsagressiviteit van de formule vergroten door oranje alleen in te zetten om voordeel en actie aan te kondigen.
De testwinkel in winkelcentrum Woensel moet wat betreft signing meer ‘power’ uitstralen. Bernd Körner, projectleider bij Schuitema, verwacht dat deze signing op korte termijn wordt uitgerold. “We werken met een zeer scherpe folder, maar communiceerden dat in onze oranje winkels veel te lief.”
Ook beschikt de testwinkel over een volledig nieuwe wijnafdeling, een demonstratiemeubel en nieuwe concepten voor de servicecorner, het tapasmeubel en is de vlees- en grillafdeling voorzien van enkele nieuwe elementen.
C1000 sleutelt opnieuw aan formule
Gepubliceerd op 10 juli 2008 om 00:00
Reacties 0