C1000 sleutelt opnieuw aan formule

Supermarktbedrijf Schuitema gooit de oranje C1000-formule op de schop. Daartoe worden in een winkel in Eindhoven tests gedaan om de kwaliteitsuitstraling en het prijsimago te verbeteren, zo meldt vakblad Distrifood.

Op bijna alle afdelingen worden wijzigingen doorgevoerd. Schuitema wil de prijsagressiviteit van de formule vergroten door oranje alleen in te zetten om voordeel en actie aan te kondigen.

De testwinkel in winkelcentrum Woensel moet wat betreft signing meer ‘power’ uitstralen. Bernd Körner, projectleider bij Schuitema, verwacht dat deze signing op korte termijn wordt uitgerold. “We werken met een zeer scherpe folder, maar communiceerden dat in onze oranje winkels veel te lief.”

Ook beschikt de testwinkel over een volledig nieuwe wijnafdeling, een demonstratiemeubel en nieuwe concepten voor de servicecorner, het tapasmeubel en is de vlees- en grillafdeling voorzien van enkele nieuwe elementen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!