Starbucks komt met smoothies

Koffieketen Starbucks heeft op thuismarkt Verenigde Staten smoothies gelanceerd. Het bedrijf dat in de VS te maken heeft met omzetdalingen en winkelsluitingen wil zo gezondere opties bieden die passen in hun 'on-the-go lifestyles'. Dit meldt Vakblad AGF.

De smoothies bevatten onder meer banaan, melk, ijs, weipoeder en voedingsvezelpoeder. En tellen 270 calorieën. Er zijn twee smaken: sinaasappel-mango-banaan en banaan-chocola. De smaken kunnen 'gecustomized' worden. Aan de banaan-chocola kan espresso worden toegevoegd zonder dat dat extra calorieën oplevert.

De sinaasappel-mango-banaan kan worden besteld met groene thee poeder dat zorgt voor antioxidanten en extra vitamine C, maar ook voor veertig extra calorieën.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!