Digital signage-project opgeleverd in Adidas-store

Digital signage-specialist n-store heeft een project in Adidas' grootste winkel ter wereld opgeleverd. In Beijing is een Adidas Brand Center gerealiseerd van ruim 3100 m2 winkeloppervlakte en vier verdiepingen waar klanten via meer dan veertig digital signage-kanalen worden geïnformeerd en geëntertaind.

Het Adidas Brand Center in Beijing zal als voorbeeld fungeren voor soortgelijke conceptstores in diverse wereldsteden. N-store heeft Adidas ondersteund met het realiseren van een aantrekkelijke ‘point-of-sales experience’, door zowel digital signage als self-service kiosken.

“Uiteraard zijn we enorm trots dat n-store heeft bijgedragen aan deze unieke winkellocatie van Adidas. We hebben wederom aangetoond dat we in staat zijn om hoogwaardige, onderscheidende oplossingen te leveren”, zegt Edwin van Setten, Director of Sales and Marketing van n-store.

De samenwerking tussen n-store en Adidas heeft sinds 2000 geleid tot een wereldwijde uitrol van digital signage-systemen op vier continenten in negentien landen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!