Bijna 434 duizend consumenten hebben hun stem uitgebracht bij de verkiezing van de 'Beste Winkelketen van Nederland'. Dit heeft geresulteerd in een lijstvan 214 genomineerde winkelketens, verdeeld over 24 branches. De consument kan nu zijn definitieve keuze maken op basis van door hemzelf benoemde succesfactoren. De uitslag hiervan is uiteindelijk doorslaggevend bij het bepalen van de winnaar per branche.
De onderzoeksresultaten geven inzicht in het presteren van de formules en waar mogelijkheden liggen om de waardering voor de formule te verbeteren. Op basis van geslacht en leeftijd levert het gedetailleerde informatie over koopgedrag op per branche, formule en doelgroep. Dat maakt het mogelijk om beter op consumentenwensen in te spelen en beter te presteren.
De winnende formules in de 24 branches worden bekend gemaakt op het Beste Winkelketen Event in Villa Arena op 6 oktober 2008. De overall winnaar, de Publieksprijs voor Beste Winkelketen van Nederland, wordt bekend gemaakt op het Retail Gala in Studio 21 in Hilversum op 5 november 2008. ING, Paysquare, mvRO, De Telegraaf, Elsevier Retail, Corio en Hoofdbedrijfschap Detailhandel sponsoren deze prijs.
Klik hier voor de complete lijst met genomineerden.
Genomineerden voor ‘Beste Winkelketen’ bekend
Gepubliceerd op 15 augustus 2008 om 00:00
Reacties 0