‘Nieuwe website Wehkamp goed ontvangen’

De nieuwe website van internetwarenhuis Wehkamp is sinds een week online en volgens het bedrijf zijn de eerste reacties positief. Volgens Wehkamp.nl zijn deze positieve reacties van de klanten er niet voor niets. "De site ziet er lichter uit dan voorheen en ook de fotografie is aangepast. De totale restyling, waaronder ook de lay-out van de gids valt, is verrassender, inspirerender en lekker eigenzinnig", aldus het warenhuis op de website van FashionUnited.

Behalve de site en de gids zijn ook het assortiment, de services, de prijsstelling en communicatie van Wehkamp aangepast. De pijlers (verrassend, eigenzinnig, betrokken en actueel) zijn in alle onderdelen van de winkel terug te vinden.

Volgens Ton van Eijk, creative director van Wehkamp.nl, paste de site van Wehkamp niet meer bij deze tijd. “Ondanks de bijzondere kwaliteiten van wehkamp.nl, vonden we dat we de laatste tijd onvoldoende aansluiting hadden bij de huidige tijdgeest en de persoonlijke waarden van de consument. Dat waren de belangrijkste redenen om de merkidentiteit aan te passen en de werkwijzen te verbeteren. Het gaat erom dat we continu vernieuwend, creatief, gepassioneerd en gedreven zijn.”

Wehkamp.nl heeft ongeveer 1,3 miljoen vaste klanten en levert jaarlijks ruim 4,6 miljoen zendingen af. Wekelijks bezoeken gemiddeld 1,2 miljoen mensen de website wehkamp.nl. Het assortiment bestaat uit zo’n 25 duizend artikelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!