‘Nieuwe website Wehkamp goed ontvangen’
Gepubliceerd op 20 augustus 2008 om 00:00
Behalve de site en de gids zijn ook het assortiment, de services, de prijsstelling en communicatie van Wehkamp aangepast. De pijlers (verrassend, eigenzinnig, betrokken en actueel) zijn in alle onderdelen van de winkel terug te vinden.
Volgens Ton van Eijk, creative director van Wehkamp.nl, paste de site van Wehkamp niet meer bij deze tijd. “Ondanks de bijzondere kwaliteiten van wehkamp.nl, vonden we dat we de laatste tijd onvoldoende aansluiting hadden bij de huidige tijdgeest en de persoonlijke waarden van de consument. Dat waren de belangrijkste redenen om de merkidentiteit aan te passen en de werkwijzen te verbeteren. Het gaat erom dat we continu vernieuwend, creatief, gepassioneerd en gedreven zijn.”
Wehkamp.nl heeft ongeveer 1,3 miljoen vaste klanten en levert jaarlijks ruim 4,6 miljoen zendingen af. Wekelijks bezoeken gemiddeld 1,2 miljoen mensen de website wehkamp.nl. Het assortiment bestaat uit zo’n 25 duizend artikelen.
Reacties 0