BPR verbouwt KPN-winkels in jubileumjaar

De BPR Retail Groep bestaat tien jaar. Met het jubileum heeft het bedrijf haar naam veranderd in BPRgroep en een nieuw logo en nieuwe site geïntroduceerd. Bovendien besloot KPN deze zomer de verbouwing van al haar winkels bij BPRgroep onder te brengen. “Het feest was compleet”, aldus directeur en eigenaar Rolf Balkenende.

De BPRgroep biedt vier specialismen: interieurontwerp, realisatie van (ver)bouwprojecten, tekenbureau en projectmanagement. De roots liggen in de retailbranche en detailhandel, maar BPRgroep is ook actief in de zakelijke dienstverlening, de zorgsector, bij overheden en in de horeca- en recreatiebranche.

"De eerste jaren werkten we voornamelijk voor retailers, veelal landelijk", vertelt Rolf Balkenende. "Dixons, vanHaren, Cool Cat, Bristol, Dynabyte, Invito, Piet Klerkx, Ritel, Pro Sport: vele honderden winkels hebben we de afgelopen jaren verbouwd en ingericht. In het najaar van 2008 en in de loop van 2009 verbouwen we alle 73 winkels van KPN."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!