Super de Boer komt met eigen viswijzer

Supermarktketen Super de Boer introduceert een eigen viswijzer. Daarmee kunnen klanten zien of de verse vis die ze kopen duurzaam is of niet. Dat meldt Supermarktactueel op de website.

De viswijzer is een boekje op zakformaat. Klanten kunnen aan de hand van kleuren zien hoe het gesteld is met de duurzaamheid van het assortiment verse vis.

Zo is vis in het groene segment een 'prima keus', valt oranje onder 'tweede keus' en geldt rood als 'niet duurzaam'. Klanten wordt geadviseerd de 'rode vis' liever niet te kopen. De viswijzer is geclassificeerd volgens de criteria van Stichting De Noordzee en is maandag in alle filialen van Super de Boer verkrijgbaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!