In november aanstaande is het een jaar geleden dat Paul Vreeburg bij BelCompany aantrad als algemeen directeur. Bij binnenkomst had hij geen specifieke opdracht, de keten stond er goed bij. Voornaamste taak was dan ook de positie verder te versterken ten opzichte van de netwerken en de concullega’s.
Waarom wilde u bij BelCompany aan de slag?
“Ik had ervaring opgedaan in de retailsector tijdens mijn werkzaamheden bij KPN en Primafoon. Het leuke van retail is dat je direct met de consument temaken hebt. Je weet heel snel of je de juiste snaar raakt. Bij BelCompany komt dit heel duidelijk naar voren. Dat komt ook doordat het onderdeel is van de MacintoshRetail Group: retail zit in de genen. Genoeg reden om hier de mouwen op te stropen.”
Het hele interview is te lezen in het oktobernummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een grattis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Hoezo is internet een bedreiging?
Gepubliceerd op 6 oktober 2008 om 00:00
Reacties 0