C1000 voert milieulogo 'Weetwatjeeet'

Supermarktketen C1000 start deze week met de verkoop van tomaten onder het keurmerk 'Weetwatjeeet'. Dit keurmerk is opgezet door telersvereniging FrEsteem, Milieudefensie, Natuur en Milieu en consumentenvereniging Goede Waar & Co. C1000 begint met de ver­koop van troscherry- en cocktail­tomaten. De supermarktorganisatie zal tevens uitleg aan klanten geven over het keurmerk, zo meldt Food Holland.

Na de introductie van tomaten bij C1000 hopen de samenwerkende partijen dat er snel andere supermarktketens volgen. Met telers wordt gewerkt aan de productie van paprika en komkommer onder het keurmerk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!