Het wonder van internetonderzoek

Internet is niet meer weg te denken uit de samenleving, machtiger zelfs dan het medium televisie. ‘Iedereen’ is via internet te benaderen. Menig bedrijf en onderzoeksbureau maakt daarom dankbaar gebruik van internet bij het uitvoeren van onderzoek.

GfK kent ook de keerzijde van internetonderzoek. Omdat het zo makkelijk is, beschouwt men uitkomsten te snel en te makkelijk als representatief. Patrick Langley van GfK Benelux Marketing Services neemt onderzoek via internet op de korrel.

Lees alles over de voor- en nadelen van internetonderzoek in het oktobernummer van RetailTrends. Een jaarabonnement? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!