Jeansomzet blijft groeien

De omzet van jeans is het afgelopen jaar fors gestegen. Vooral de dure merken en nieuwe labels doen het goed. Uit cijfers van GfK blijkt, dat in de periode april tot en met september 2004 de omzet in het Nederlandse jeanssegment met 5% is gestegen ten opzichte van dezelfde periode in 2003. Deze groei steekt positief af ten opzichte van de overige modesegmenten. De exclusieve spijkerbroek wordt als statussymbool beschouwd.Vooral dure merken als Evisu, Blue Blood en Cititzens of Humanity zijn populair.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!