Consument bestelt online 2,8 magazines

De Nederlandse consument bestelt online gemiddeld 2,8 tijdschriften per keer. Dat meldt Sellvia, het platform dat de mogelijkheid biedt om via internet tijdschriften per stuk te verkopen, aldus Adformatie op zijn website.

De eerste virtuele tijdschriftenkiosk die is aangesloten op het Sellvia-platform is AKO.nl. De cijfers betreffen dan ook de verkopen van de afgelopen drie maanden via AKO.nl.

Het cijfer van online gemiddeld 2,8 magazines per keer staat gelijk aan een gemiddeld orderbedrag van 13,10 euro exclusief BTW. Daarnaast concludeert Sellvia dat de koper het geen bezwaar vindt om 1,95 extra te betalen voor verpakking en verzending. Dit bedrag betaalt men per order, ongeacht het aantal tijdschriften.

Van de bezoekers aan de tijdschriftenkiosk van Ako.nl gaat uiteindelijk 3 procent over tot de aankoop van tijdschriften. Sellvia-oprichters

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!