Unilever reageert op huismerkcampagne AH

Via grote advertenties heeft Unilever gereageerd op de huismerkcampagne van Albert Heijn. Unilever, dat onder meer producten onder de merken Calvé, Unox en Knorr aanbiedt, vindt dat Albert Heijn de klanten verkeerd voorlicht. Er zijn wel degelijk kwalitatieve verschillen, beweert de producent.

Supermarktdeskundige Gerard Rutte vindt het logisch dat Unilever van zich laat horen. Volgens hem hebben de fabrikanten zich al veel te lang de kaas van het brood laten eten door Albert Heijn, zei Rutte vrijdag tegen het Algemeen Dagblad.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!