Verkade merk van het jaar

Verkade is verkozen tot Merk van het Jaar 2008. Het koekjes- en chocolademerk werd op de verschillende onderdelen het best gewaardeerd door ruim 5800 boodschappers.

De prijs is een initiatief van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI), EFMI Business School en GfK. Zij onderzochten de merkkracht van negentig verschillende A-merken. Volgens de initiatiefnemers valt het op dat ‘boodschappers anno 2008 de grootste merkkracht toekennen aan (oer-) Hollandse merken’.

Vorig jaar won ijsmerk Hertog de eerste FNLI Award Merk van het Jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!