Do en Xander moeten Dommelsch omzet laten stijgen

Interbrew heeft voor haar biermerk Dommelsch zangeres Do en zanger Xander de Buisonjé ingehuurd om op geheime cafélocaties op te treden Via internet kunnen de locaties worden getreaceerd. “In de horeca zijn we het derde merk en in de retail het vijfde merk. We hebben bijna 17 % van de Nederlandse markt. Dat kan beter. We willen door het inzetten van Do en Xander daar verandering in brengen”, aldus René Bergmans van Interbrew Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!