'Aldi maakt misleidende reclame'

De Reclame Code Commissie (RCC) heeft supermarktketen Aldi op de vingers getikt voor een misleidende reclame over vlees. Aldi zette in een reclamefolder een tekst waarin stond dat het vlees bij Aldi verser en goedkoper is dan de slager om de hoek.

De Koninklijke Nederlandse Slagerorganisatie pikte dit niet en diende een klacht in. De RCC oordeelde dat Aldi nergens aantoont dat het vlees bij hen in de schappen goedkoper en verser is. Daardoor is de reclame misleidend voor de consument, aldus de RCC.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!