Plezier is belangrijke kernwaarde voor Morgana Slaapkamers

Morgana Slaapkamers werkt erg hard om haar positie in de markt te behouden en te laten groeien. De formule van Intres Wonen heeft daartoe een nieuw communicatiebeleid ontwikkeld. De rode draad in de nieuwe communicatie-uitingen van de slaapkamerspecialist is het motto: `Bij Morgana Slaapkamers is altijd wat te beleven.` Volgens Edwin Wijnen, formulemanager van Morgana Slaapkamers, is de slaapkamerketen door de veranderende markt, de stroeve economie en de harde concurrentie genoodzaakt de reclame-uitingen in een ander jasje te steken en de frequentie te verhogen. Ondernemers moeten volgens Wijnen gaan voor een langdurige relatie met de klant en niet voor een `one night stand`. Morgana Slaapkamers levert alles van slaapkamerinrichting tot slaapcomfort. De formule biedt kwaliteit en is betrouwbaar. `We hebben er voor dit jaar een belangrijke kernwaarde aan toegevoegd, te weten plezier. Wij moeten de consument plezieren en plezier hebben in wat we doen.` In totaal telt de keten 18 slaapkamerspeciaalzaken. Tot de doelgroep van Morgana Slaapkamers behoren voornamelijk 40-plussers met een inkomensniveau van midden tot midden-hoog.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!