Centercom heeft een overeenkomst gesloten met CoopCodis om zogenaamde posterscrollers te plaatsen in supermarkten van de formules SuperCoop en Coop. Vanaf januari 2009 worden de eerste posterscrollers, displays die posters één voor één tonen gedurende een vooraf in te stellen tijd, in de winkels geplaatst. Naar verwachting worden hiermee zo’n 80 winkels van SuperCoop en Coop opgenomen in het landelijke Supermarkten Netwerk van Centercom, waar inmiddels al zo’n 450 winkels van Albert Heijn, C1000, Super de Boer, Plus en Golff deel van uitmaken, zo meldde Centercom vorige week in een persbericht.
Centercom exploiteert sinds medio 2007 een tweetal medianetwerken in supermarkten. Het betreft de Posterscrollers (bij de entree of de toegangspoortjes van de winkel) en de Floorboards (vloerreclame direct voor het schap). Beide netwerken bieden merkfabrikanten de mogelijkheid hun thematische mediacampagnes tot vlak voor het ‘point of purchase’ onder de aandacht te brengen bij de juiste doelgroep: de boodschapper.
Posterscrollers Centercom bij Coop
Gepubliceerd op 1 december 2008 om 00:00
Reacties 0