Suitsupply beste marketingbedrijf

Moderetailer Suitsupply is gekroond tot marketingbedrijf van 2008 tijdens het Marketing Excellence Event. Suitsupply creëert een leuke paradox in de modewereld: een umfeld van high fashion met prijzen van een discounter, aldus de jury.

Dit onderscheidend vermogen maakt het merk zo sterk en levert de organisatie een hoge mate van markt- en klantgerichtheid op, stelt jury-vicevoorzitter René Repko, tevens marketingbaas van HEMA. “Hoewel Suitsupply zelf zegt geen marketingbeleid te hebben, verraadt de gehele marketingmix wel een buitengewoon sterke oriëntatie op het merk.” De locatiekeuze, de prijs-kwaliteitverhouding en de reclame noemt Repko ‘gewoonweg excellent’.

Ook waren er drie impulsprijzen bestemd voor beste productmarktcombinatie, marketingcase of marketingconcept. In de categorie innovatie viel de keuze op DSM en in de categorie connected customer koos de jury voor TomTom. In de categorie maatschappelijk verantwoord ondernemen werd Greenwheels tot winnaar uitgeroepen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!