Etos scoort voor Pink Ribbon

Drogisterijketen Etos heeft in oktober, de internationale borstkankermaand, 218 duizend euro opgehaald voor Stichting Pink Ribbon. In de ruim vijfhonderd vestigingen van Etos werden speciale Pink Ribbon producten verkocht, zoals tashangers, geluksarmbandjes, parelarmbandjes en roze Etos lipglosses. De opbrengst is flink hoger dan vorig jaar, meldt Etos. In 2007 bracht de verkoopactie nog 75 duizend euro op.

“Borstkanker is de meest voorkomende vorm van kanker in de Westerse wereld. Het aantal slachtoffers liegt er niet om en dat vindt ook onze belangrijkste doelgroep, de Nederlandse vrouw”, aldus Jan van Dam, algemeen directeur Etos. “Persoonlijke verzorging en gezondheid gaan hand in hand en onze klant vindt het logisch dat Etos zich inzet voor Pink Ribbon.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!