‘Niet langer degelijk, maar actueel’

Toen Jan Ferwerda in 2005 aantrad als directievoorzitter bij Leen Bakker trof hij een ‘parel’ in de detailhandel, die niet optimaal glinsterde. De afgelopen jaren hebben het managementteam en alle medewerkers hard gewerkt de parel extra op te poetsen. Sinds een jaar is het nieuwe beleid zichtbaar naar buiten toe. Een gesprek met Jan Ferwerda en formulemanager Manon Eijffinger. “We zijn absoluut niet vies van prijs, maar we willen de klant meer bieden dan prijs alleen.”

Het gehele artikel is te lezen in het decembernummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!