Wolfensberger verlaat HEMA voor reclamemaker

Warenhuisketen HEMA moet op zoek naar een nieuwe hoofd corporate identity en communicatie. Barbera Wolfensberger verruilt na drie jaar haar functie voor het ceo-schap bij reclamemaker BBDO Groep Nederland. Zij gaf bij het retailbedrijf leiding aan een team van dertig mensen.

Wolfensberger volgt daarmee Willem van der Schoot op als baas van FHV BBDO, Proximity en Het Reklame Team. Zij werkte vóór HEMA op interim basis als marketing- en communicatiemanager voor Etos, Intratuin en Laurus en als group account director bij reclameadviesbureau PPGH/JWT.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!