Free Record Shop wil fors groeien en daarom pakt de entertainmentketen uit met een nieuw winkelconcept. Beleven, verleiden en verrassen staan in de nieuwe belevingswinkel in Antwerpen centraal. De allereerste Free Record Shop volgens nieuw concept opende gisteren de deuren in Metropolis, een van de grootste bioscopen van Europa. “Een primeur voor België en Nederland en een belangrijke stap”, aldus algemeen directeur Johan van Hees.
“Toegevoegde waarde bieden: daar draait het om bij Free Record Shop,” vindt Van Hees. “In deze belevingswinkel laten we zien dat we dat ook echt kunnen. We pakken uit met een aantal ervaringen die de entertainmentconsument nergens anders vindt.” Met de nieuwe belevingswinkel zet marktleider Free Record Shop volgens Van Hees een stevig offensief in. “De keten is dé plek bij uitstek voor het ontdekken en aankopen van games, films, muziek en extra's.”
“De winkel in Antwerpen is een winkel van de toekomst. Door de uitstraling, het enorme assortiment en het gebruik van de nieuwste technieken wordt shoppen een entertainmentervaring”, aldus Van Hees.
Achtergronden over het nieuwe gezicht van de formule zijn te lezen in een interview met algemeen directeur Johan van Hees in het decembernummer van RetailTrends.
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier.
Free Record Shop in nieuw jasje
Gepubliceerd op 12 december 2008 om 00:00
Reacties 0