Kinderen: reclame is leuk

Belgische kinderen vinden reclame leuk, maar ze bekijken de boodschappen wel met een kritische blik. Dat meldt het Belgische vakblad Media Marketing.

Kinderen hebben veel in te brengen bij de aankopen in de meeste huishoudens, maar zij laten zich niet zomaar producten aanpraten. Zo is twee derde van de kinderen tussen de zeven en twaalf jaar ervan overtuigd dat reclame ze dingen wil verkopen die ze niet nodig hebben. Geloofwaardigheid is dan ook van belang voor adverteerders die zich op jonge doelgroepen richten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!