Betaald in de rij staan bij McDonald’s

McDonald’s heeft in Japan klanten betaald om in de rij te gaan staan bij de lancering van de nieuwe Quarter Pounder hamburger. In totaal trok de fastfoodketen één miljoen yen uit, per klant duizend yen (7,80 euro). Dat meldt EVMI.nl.

Volgens McDonald’s werden klanten betaald, om zoveel mogelijk feedback te krijgen over de nieuwe hamburger. Critici zeggen dat het slechts een 'ordinaire stunt' was om het nieuwe product te promoten. De zogenaamde klanten hoefden niet te betalen voor de Quarter Pounder.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!