'Bezoeker McDonald’s wil vet eten'

De algemene gezondheidstrend ten spijt: bezoekers van McDonald’s willen vet en zout eten. Zou de fastfoodketen hiermee ophouden dan gaan klanten naar de concurrent. Dat heeft hoofd marketing van McDonald's UK Jill McDonald gezegd, zo bericht vakblad Meat & Meal op zijn website.

De hamburgergigant wil daarom slechts 'kleine stapjes' maken om het eetpatroon van mensen te verbeteren. McDonald's heeft de afgelopen jaren gezondere producten geïntroduceerd, zoals salades, maar de hamburgers blijven de core business. Ook in Nederland startte de keten afgelopen jaar een campagne om consumenten beter te informeren over McDonald's en zijn producten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!