Twijfels over kwaliteit goedkoop huismerk Trekpleister

Het huismerk Europrofit zal een dominante rol gaan spelen in de nieuwe discountformule van Trekpleister. De prijzen van de Europrofit producten zullen ongeveer 50% lager liggen dan de meeste huismerken en 70% lager dan die van de A-merken. Koen de Jong van IPLC, een adviesbureau voor huismerkproducenten, zet vraagtekens bij de kwaliteit van de goedkope huismerk van Trekpleister. “Ik denk dat die producten van Europrofit minder presteren. Je trekt op korte termijn klanten, maar op langere termijn loop je gevaar”, aldus De Jong. Ook DA-directeur Rob den Twuijver is duidelijk over de kwaliteit van Europrofit. “Met een huismerk dat zó goedkoop is, heb je twee handen shampoo nodig als je je haar wil wassen”, zegt Den Twuijer in een reactie op de Trekpleisterplannen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!