Kledingketen Steps zoekt wederom samenwerking met een serie van vrouwenzender Net5. Na Julia's Tango komt vanaf maart kleding van de retailer voorbij in de serie 'Verborgen Gebreken'. Na uitzending zal de kleding te koop zijn in de winkels van Steps.
Steps hoopt weer als modieus gezien te worden door zijn kleding te tonen in televisieseries. Het bedrijf heeft er zelfs een aparte naam voor: TV-a-porter. De samenwerking met Julia's Tango heeft zijn uitwerking niet gemist op de cijfers, vertelt Richard van den Berg, commercieel manager, tegenoveer Z24. "We hebben vorig jaar 50 procent meer winst gemaakt dan normaal, mede dankzij de jurkjes van Julia's Tango. Alle jurkjes waren binnen no-time uitverkocht."
In Julia's Tango draaide het om vier jonge vrouwen die in Argentinië een bed & breakfast runnen. De dames waren gekleed in luchtige zomerjurkjes. De makelaarsserie Verborgen Gebreken toont zakelijker kleding. "Bij Julia’s Tango wilden we laten zien dat wij de specialist zijn op het gebied van jurkjes, nu willen we tonen dat die jurken ook prima zakelijk kunnen", laat Van den Berg weten.
Met de serie Verborgen Gebreken gaat Steps verder dan bij Julia’s Tango. "Julia's Tango bestond al en had ook al verschillende sponsors. Bij Verborgen Gebreken stonden we echt aan de wieg van de serie. We hebben de personages zelf aangekleed. Wij zijn bij Verborgen Gebreken de enige sponsor."
Steps stapt weer in tv-serie
Gepubliceerd op 2 februari 2009 om 00:00
Reacties 0