AH not amused over stunt reclamemakers

Een stunt reclamemakers uit Doetinchem is niet in goede aarde gevallen bij supermarktketen Albert Heijn. Erik Wiegers en Pieter van der Krol hebben door handig te fotoshoppen voetbalplaatjes gemaakt met hun eigen hoofd erop. Volgens het duo zo’n 1250 stuks.

Vervolgens stopten ze die in de originele zilveren zakjes waarin AH de plaatjes uitdeelde. Via onder andere een aantal vakkenvullers zijn de zakjes door caissières uitgedeeld, zonder dat zij wisten dat het om valse plaatjes ging.

De mannen vonden de actie ‘wel lachen’, maar AH is minder blij. De mannen melden in een persbericht dat de supermarkt de plaatsjes omruilt voor ‘echte’ exemplaren. “Dat gaat te ver”, zegt een AH-woordvoerder. “Ik ga dit voorleggen aan onze juristen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!