Heineken customized flesjes

Het netwerk van jonge creatieven Boomerang Create houdt de komende weken een online pitch voor het Heineken bierflesje. De nieuwe designs moeten onderdeel gaan uitmaken van een speciale cadeaucollectie waarmee JouwHeineken dit voorjaar komt. Dat meldt Adformatie op zijn website.

“Veel merken worstelen met trends als co-creatie, user generated content en crowdsourcing, maar kunnen hier geen concrete invulling aan geven. Boomerang Create doet dit wel”, aldus medeoprichter Alexander Veltman.

Heinekens junior brandmanager Martijn Keesmaat stelt dat Boomerang Create een goede manier is om de consument meer bij het merk te betrekken. “Bovendien sluit deze actie perfect aan op de weg die wij zijn ingeslagen met JouwHeineken.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!