Fabrikant ringmap blij met 'reclame'

De blauwe ringmap die keldermonster Josef Fritzl tijdens het 'proces van de eeuw' dagenlang voor zijn gezicht hield, is van het merk Esselte. En bij de ringmappenfabrikant zijn ze best blij met die reclame.

"Elke gratis reclame is meegenomen, zeker gelet op de wereldwijde belangstelling voor dit proces", zegt Martine Poppe, hoofd van de klantendienst van de Belgische fabrikant, tegenover Het Nieuwsblad. "Al hadden we ons merk natuurlijk liever aan een wat positiever personage verbonden. Maar het is nu niet anders."

Esselte verwacht door de 'reclame' niet direct meer ringmappen te verkopen. “Maar dat net onze map tijdens het proces opduikt, bewijst toch dat we als merk iets betekenen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!